Χρειάζεστε βοήθεια?

Εξερευνήστε τη βάση γνώσεων
Εξερευνήστε τη βάση γνώσεων

Μπορώ να συνδέσω ένα TaHoma πελάτη που είναι ήδη ενεργοποιημένο;







Όταν ένα TaHoma πελάτη είναι ήδη ενεργοποιημένο, μπορείτε να το συνδέσετε στον λογαριασμό σας Pro, από την εφαρμογή TaHoma Pro καθώς και από το Serv-e-go. Αρκεί να έχετε τον κωδικό PIN του TaHoma και την ηλεκτρονική διεύθυνση του πελάτη σας που χρησιμοποιείται ως κωδικός χρήστη για τη σύνδεση.

Βρήκατε χρήσιμες τις πληροφορίες;
Σας ευχαριστώ για την απάντησή σας!