Συχνές ερωτήσεις
Χρειάζεστε βοήθεια?
- FAQ
- Έξυπνο σπίτι
- Smart hubs Somfy & εφαρμογή TaHoma
- Λειτουργικότητα
Εξερευνήστε τη βάση γνώσεων
Εξερευνήστε τη βάση γνώσεων
Λειτουργικότητα
Τι συμβαίνει στα προϊόντα μου όταν μεταβαίνω από το TaHoma Classic στην εφαρμογή TaHoma by Somfy;
Μπορώ να συνδέσω τα προϊόντα στο TaHoma χωρίς πρόσβαση στο διαδίκτυο;
Ποιοι είναι οι διαφορετικοί τύποι προφίλ που μπορώ να καταχωρήσω σε έναν χρήστη στην εφαρμογή TaHoma;
Η τεχνολογία Zigbee θα αντικαταστήσει το RTS?
Τι είναι το σενάριο "Διακοπές" και πώς να το ρυθμίσετε στο TaHoma ;
Τι συμβαίνει στους ορόφους μου όταν αλλάζω από TaHoma classic σε TaHoma by Somfy;
Πώς αναγνωρίζετε μια έκδοση TaHoma DIN - Rail;
Μπορεί η αντηλιακή προστασία Amy® να μετατραπεί σε συνδεδεμένο περιβάλλον με το TaHoma®;
Τι είναι οι προκαθορισμένες σκηνές "Ειδοποίηση αερισμού" και "Έξυπνος αερισμός" στο TaHoma;
Ποια είναι η σημασία των χρωμάτων LED που εμφανίζονται στο TaHoma DIN-Rail V2;