Συχνές ερωτήσεις
Χρειάζεστε βοήθεια?
- FAQ
- Έξυπνο σπίτι
- Smart hubs Somfy & εφαρμογή TaHoma
- Χρήση
Εξερευνήστε τη βάση γνώσεων
Εξερευνήστε τη βάση γνώσεων
Χρήση
Πώς μπορώ να δω στην εφαρμογή TaHoma τη λίστα με τον εξοπλισμό της εγκατάστασής μου;
Πώς μπορώ να αλλάξω από μια εγκατάσταση σε μια άλλη στην εφαρμογή TaHoma;
Πώς μπορώ να δω το ιστορικό των εκτελέσεων / ενεργειών μου στην εφαρμογή TaHoma;
Μπορώ να δω τα προϊόντα που έχουν προστεθεί από τον πελάτη μου μετά την αρχική εγκατάσταση;
Έχω ήδη ενεργοποιήσει πολλές συσκευές αλλά μέσω του ιστότοπου Somfy-connect. Θα εμφανίζονται και αυτές οι συσκευές;
Τι μπορώ να κάνω με τα κουμπιά "Prog"& "Reset" που βρίσκονται στο μπροστινό μέρος του TaHoma για ράγα DIN ;
Μπορώ να έχω πρόσβαση στις λεπτομέρειες της συνδεδεμένης εγκατάστασης του πελάτη μου χωρίς τη συγκατάθεσή του;
Μπορώ να έχω πρόσβαση σε αυτό το σύστημα από το smartphone ή το tablet μου;
Πώς μπορώ να έχω πρόσβαση σε αυτό το σύστημα;
Έχω ήδη αποθηκεύσει πολλές συσκευές μέσω του Somfy Pro. Οι συσκευές αυτές θα εμφανιστούν αυτόματα στο σύστημα;