Συχνές ερωτήσεις
Χρειάζεστε βοήθεια?
- FAQ
- Αυλόποπορτες, γκαραζόπορτες & θυροτηλεοράσεις
- Θυροτηλέφωνα
- Αντιμετώπιση προβλημάτων
Εξερευνήστε τη βάση γνώσεων
Εξερευνήστε τη βάση γνώσεων
Αντιμετώπιση προβλημάτων
Τι πρέπει να κάνω εάν κατά την εγκατάσταση λάβω το μήνυμα "Αυτό το δίκτυο Wi-Fi δεν βρέθηκε" στην εφαρμογή Somfy Protect;
Τι πρέπει να κάνω αν αντιμετωπίσω το σφάλμα: "Δεν υπάρχει σύνδεση στο Internet" στην εφαρμογή Somfy Protect;
Τι πρέπει να κάνω εάν λάβω το μήνυμα σφάλματος "Η συνδεδεμένη συσκευή είναι ήδη εγκατεστημένη" στην εφαρμογή Somfy Protect;
Τι πρέπει να κάνω αν εμφανίση μπλε οθόνη στην οθόνη της V®350 ή V®500 Connect;