Συχνές ερωτήσεις
Χρειάζεστε βοήθεια?
- FAQ
- Συστήματα συναγερμού & Κάμερες
- Κάμερα
- Αντιμετώπιση προβλημάτων
Εξερευνήστε τη βάση γνώσεων
Εξερευνήστε τη βάση γνώσεων
Αντιμετώπιση προβλημάτων
Τι πρέπει να κάνω αν η καμερά μου εμφανίζεται συχνά να μην είναι διαθέσιμη;
Γιατί δεν ενεργοποιείται η κάμερα εσωτερικού χώρου της Somfy;
Τι πρέπει να κάνω εάν κατά την εγκατάσταση λάβω το μήνυμα "Αυτό το δίκτυο Wi-Fi δεν βρέθηκε" στην εφαρμογή Somfy Protect;
Τι πρέπει να κάνω αν αντιμετωπίσω το σφάλμα: "Δεν υπάρχει σύνδεση στο Internet" στην εφαρμογή Somfy Protect;
Τι πρέπει να κάνω εάν λάβω το μήνυμα σφάλματος "Η συνδεδεμένη συσκευή είναι ήδη εγκατεστημένη" στην εφαρμογή Somfy Protect;
Τι πρέπει να κάνω αν λάβω το μήνυμα σφάλματος "Η εξωτερική κάμερα δεν εγκαταστάθηκε με επιτυχία";