Συχνές ερωτήσεις
Χρειάζεστε βοήθεια?
- FAQ
- Έξυπνο σπίτι
- Smart hubs Somfy & εφαρμογή TaHoma
- Εγκατάσταση & Ρυθμίσεις
Εξερευνήστε τη βάση γνώσεων
Εξερευνήστε τη βάση γνώσεων
Εγκατάσταση & Ρυθμίσεις
Μπορώ να συνδέσω ένα TaHoma πελάτη που είναι ήδη ενεργοποιημένο;
Πώς να διαμορφώσετε ένα Somfy Tahoma Switch;
Πώς να συγχρονίσετε εκ νέου το TaHoma Switch ή το Connectivity Kit με τους διακομιστές Somfy;
Πώς να προσθέσετε νέο εξοπλισμό και προϊόντα στην εφαρμογή TaHoma® ;
Πώς να συνδέσω την εγκατάστασή μου στη TaHoma εφαρμογή με το Samsung SmartThings;
Πώς να μετατρέψετε μια έτοιμη εγκατάσταση TaHoma σε εγκατάσταση TaHoma® switch με την εφαρμογή TaHoma Pro?
Πώς συνδέεται το TaHoma στο διαδίκτυο;
Πώς μπορώ να προσθέσω μια νέα εγκατάσταση στο λογαριασμό μου στην εφαρμογή TaHoma;
Πώς να συγχωνεύσω όλες τις εγκαταστάσεις του TaHoma σε ένα email;
Πώς μπορώ να αλλάξω το όνομα της εγκατάστασής μου στην εφαρμογή Tahoma;