Συχνές ερωτήσεις
Χρειάζεστε βοήθεια?
- FAQ
- Θέρμανση & φωτισμός
- Θέρμανση
- Αντιμετώπιση προβλημάτων
Εξερευνήστε τη βάση γνώσεων
Εξερευνήστε τη βάση γνώσεων
Αντιμετώπιση προβλημάτων
Έχω πρόβλημα σύνδεσης μεταξύ του έξυπνου θερμοστάτη μου και της γέφυρας διαδικτύου.
Τι πρέπει να κάνω εάν ο θερμοστάτης δεν ενεργοποιείται όταν τοποθετώ τις μπαταρίες;
Η λυχνία LED στη γέφυρα διαδικτύου γίνεται σταθερά πράσινη, αλλά η εφαρμογή για κινητά με ενημερώνει ότι η εγκατάσταση δεν ήταν επιτυχής.
Δεν μπορώ να αποκτήσω πρόσβαση στον ιστότοπο ενεργοποίησης της Somfy για να ενεργοποιήσω τον θερμοστάτη μου.
Το δίκτυο WiFi δεν μπορεί να βρεθεί από την εφαρμογή του έξυπνου θερμοστάτη ή/και δεν εμφανίζεται στη λίστα των διαθέσιμων δικτύων.
Ακόμη και αν η εφαρμογή έχει ρυθμιστεί σωστά, το σύστημα θέρμανσης δεν αντιδρά στις εντολές που αποστέλλονται από τον θερμοστάτη Somfy.
Όταν προσπαθώ να επιλέξω το δίκτυο wifi της γέφυρας, δεν έχω ένα δίκτυο SSID με το όνομα "Gateway_XXXX".
Γιατί οι απαλλαγές μου στην εφαρμογή για κινητά δεν λαμβάνονται άμεσα υπόψη από τον θερμοστάτη μου;
Πρόβλημα εγκατάστασης ραδιοδέκτη : όταν πατάω το κουμπί "Prog" στο θερμοστάτη, οι λυχνίες LED δεν αναβοσβήνουν.
Γιατί δεν ανάβει η θερμοστατική βαλβίδα όταν αφαιρώ την καρτέλα του προϊόντος;